admin/ martie 1, 2023/ Uncategorized
Timp estimat de completare: 3 minute
Acest chestionar este menit să ne sprijine în creșterea performanţei activităţii clinicii. Răspunsurile la acest chestionar rămân anonime.
Va rugam sa raspundeti individual la acest chestionar, respectand cerinta fiecarui item. Nu exista raspunsuri corecte sau gresite.
Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Pentru mai multe detalii legate de modul de prelucrare a datelor personale, puteți consulta Politica de confidențialitate, la secțiunea Anunțuri -> Protecția Datelor.
Chestionarele sunt anonime, in acest sens insistam sa nu completati date personale in cadrul acestuia.
IMPORTANT de știut că formularul stochează în mod automat, în baza de date a site-ului, adresa IP a dispozitivului de pe care formularul este completat, în acest sens dacă nu sunteți de acord cu acest aspect, vă rugăm să solicitați o tabletă de la Recepție pentru a completa formularul de pe tableta spitalului, astfel eliminând stocarea adresei IP a dispozitivului personal.
Elemente de socio-demografie
Sexul FemininMasculin
Categorie de vârstă <20 ani20-29 ani30-39 ani40-49 ani50-59 ani60-69 ani> 70 ani
Mediul de rezidenţă UrbanRural
Ultima şcoală absolvită Primară (4 clase)GimnazialăLiceuFacultateMaster
Starea civilă CăsătoritNecăsătoritConcubinajVăduvDivorţat
Calitatea serviciilor
Pe ce specialitate ați fost internat? Recuperare Medicala, Medicina Fizica si Balneologie (BFT)Neurologie
Când aţi intrat prima dată în această unitate ce impresie v-aţi făcut? Alegeţi trei cuvinte care descriu cel mai bine situaţia din acel moment din unitatea de primire. CuratenieLuxAglomeratieDezordineMizerieDisciplinaLinisteSaracie
Situaţia din unitatea de primire, pe care tocmai aţi descris-o, v-a modificat starea de spirit? Mi-a ridicat moralulNu a avut niciun efectM-a demoralizat
Cum aţi ajuns să apelaţi pentru internare la spitalul nostru ? Aţi avut trimitere de la medicul dumneavoastră de familieAţi venit cu trimitere de la medicul specialist de ambulatorAltă situaţie
Sunteţi la prima internare sau la o reinternare? Prima internareReinternare
În cadrul acestei internări, puteţi spune că: Aţi fost primit cu amabilitate de la început? DANU
Aţi fost condus la explorări/proceduri? DANU
Aţi fost informat pe înţelesul dumneavoastră despre boală, tratament, riscuri, prognostic? DANU
Aţi adus medicamente de acasă? NUDA
Medicamentele/ materialele sanitare au fost desigilate în faţa dumneavoastră? DANU
Aţi sesizat orice formă de condiţionare a îngrijirilor de care aţi avut nevoie? NUDA
Aţi simţit nevoia să recompensaţi prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenţie din partea acestora? NUDA
Cum apreciaţi calitatea serviciilor primite de către dvs.: Atitudinea personalului la primire: Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător Atitudinea personalului pe parcursul şederii dumneavoastră în unitate: Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător Îngrijirea acordată de medic: Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător Îngrijirea acordată de asistente: Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător Relația cu infirmierele: Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător
Calitatea comunicări cu personalul medical: Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător
Calitatea condiţiilor de cazare - salon (dotare, facilităţi, lenjeriei și a efectelor de spital) Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător
Calitatea grupurilor sanitare (băi + WC) Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător
Curăţenia în ansamblu Foarte bunăBunăParțial nesatisfăcătorTotal nesatisfăcător
Ţinând cont de toate cele menţionate mai sus vă rugăm sa ne spuneţi: Cât de mulţumit sunteţi/aţi fost? Foarte MulțumitParțial MulțumitParțial NemulțumitFoarte nemulțumit
Dacă ar fi să aveţi nevoie de un serviciu medical disponibil în această unitate v-aţi întoarce aici? Sigur DAMai degrabă DAPoate DA/Poate NUMai degrabă NUSigur NU
Dacă un apropiat, un prieten sau altă persoană ar avea nevoie de un serviciu medical despre care ştiţi că este disponibil aici i-aţi recomanda să vină? Sigur DAMai degrabă DAPoate DA/Poate NUMai degrabă NUSigur NU
Opțional: După această experiență petrecută aici, care este lucrul pozitiv care vă vine în minte?/Ce v-a plăcut cel mai mult?
Opțional: Dar negativ?/Ce nu v-a plăcut?